شباب وبنات دمنهور أحلــى
مرحبا بك ونتمنى ان تقضى وقت ممتع معنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب وبنات دمنهور أحلــى
مرحبا بك ونتمنى ان تقضى وقت ممتع معنا
شباب وبنات دمنهور أحلــى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الفريسة ...

ahmed ali
Admin
6 مشترك

الفريسة ... Empty الفريسة ...

مُساهمة من طرف Admin الأربعاء سبتمبر 15, 2010 4:04 pm

هاهى قادمة الفتاة التى مازالت تحاصرنى وتطاردنى فى احلامى هاهى قادمة ذات العيون الزرقاء والشعر الاصفر . هلاحبها هل تعجبنى لا اعلم هل يضايقنى ثقتها بنفسها لا اعلم الحقيقة اننى لا اعلم شئمن كل هذا الا اننى اريدها اريدها لى انا وحدى اريد ان احصل عليها فاأنا الذىيستحقها فانا الاجمل وانا الاقوى لا لا لاداعى لذلك فانا اعرف ذلك جيد هل احاصرهامرة اخرى هل اطلب منها ذلك مرة اخرى كلا ان كرامتى ما زالت تؤلمنى من المرةالسابقة . وليكن فليكن اى شئ عدا تركها هذه المرة دون ان احصل عليها او حتى احصلعلى اسمها . ولكن ما اسمها حقا اننى الى هذا اليوم لا اعلم حتى اسمها . يلا شدحيلك واتكل على الله المرة دى ان شاء الله خير وان شاء الله تعرف اسمها لا لااسمها ايه انا النهاردة عايز اعرف عنها كل حاجة .
ها هى قادمة نحوى انها هية حقا انهاعلى بعد على بعد ثلاث خطوات الان اتنين الان واحدة الان امامى و هاهى تمر من جانبىانها كالنسمة حقا انها كالنسمة فلعل اسمها نسمة انه حقا اسم جميل ولكن لا وقتللرومانسية الصامتة هذه لابد ان اوقفها هذه المرة ولن تفلت من يدى وها هى منتظرةفتح الباب للدخول الى المحاضرة . انها الفرصة حقا انها وحدها هية توكل على اللهقبل ان يأتى احد من اصدقائك او من اصدقائها هيا اذهب بلاش ام الخجل ده دلوقتى .
وها انا واقف امامها اطلب منهامسامحتى على المرة السابقة لعلها تضايقتك من ذلك وانها حقا تبدو جميلة حتى انىاخاف ان زلات اللسان واخاف الا اجد ما اقوله فى الجملة التالية انها حقا مرحة ولاتبدى اى ضيق من كلامها معى وانها تطلب منى ان نتقابل مرة اخرى بعد ان فتح البابياله من حظ حقا فقد كنت من دقائق اطلب اسمها فقط وها انا الان حظيت بموعد اخر حقااننى لمحظوظ ويبدو انها اقتربت من ان تكون ملكى للابد نعم سوف احافظ على هذهالفتاة ولن اضيعها منى ابدا .
اووووووف هية البنت دى ما بتبطلش رنولا ايه ان بجد اتخنقت اوى ياريتنى ما كلمتها هية كانت عجبانى فعلا وكنت بحبهافعلا لا اسف انا ممكن اكون فعلا لسة بحبها بس انا بجد بقيت اضايق منها حاسس انهاعاملالى حصار مش عارف اتحرك الا كل شوية رن رن وانت فين ومش عارف ايه . عارف انهابتحبنى وانا كمان بحبها بس اعمل يا ترى هية دى فعلا البنت اللى كانت مجننانى هيةدى ذات العيون الزرقاء والشعر الاصفر زى ما كنت مسميها ياريتها فضلت اسمها كده وماكنت عرفتها ولا عرفت اسمها رغم ان اسمها فعلا حلو . بس انا كنت بحبها وهية بعيداكتر ياترى عشان ما كنتش عارف اوصلها يمكن ما احنا بنشوف القمر حلو واحنا تحت علىالارض لكن اللى طلعوا وشافوه لقوه جسم معتم ويمكن كمان مسمهوش القمر .جايز كل شئجايز المهم انا بجد مش عارف اعمل ايه انا فعلا عايزها بس انا بجد اتخنقت او بمعنىاصح مليت اوى قمة الملل بجد بقيت فيه .
حبيبتى احنا لازم نسيب بعض انا بجدحاسس انى مش قادر اكمل . ها انا اخبرتها الحقيقة اخيرا بس انا بجد حاسس انى شكلىوحش اوى قدامها ايه ده دى بتبكى هوا انا جرحتها للدرجة دى انا والله ما كان قصدىانا حاسس انى لسة بحبها بس انا مش عايز احس انى بحب انا عايز احب بجد وهاهى تحملكتبها وتذهب هل رحلت حقا هل لن اراها ثانيا لا اعلم ولكن الذى اعلمه اننى ساستريحقليلا ...
وها قد مر يوم ثم يومين ثم ثلاثة ثماسبوع . فعلا احنا النهاردة بقالنا اسبوعين مش بنتكلم تفتكروا اكلمها عايزها تانىبجد وحشتنى اوى بس يمكن تكون مش عايزانى دلوقتى لا يا عم مش عايزاك ايه انتوايدوبك اسبوع اكيد انت لسة على بالها اما اتصل ادى رنة اتنين هوا فى ايه انا شكلىكده بوظت الدنيا فعلا لو ما ردتش يبقى انا بوظت الدنيا بس عادى اجرب التالتة ماهية كده كده باظت . اهو اخيرا ردت ايوة يا حبيبتى وحشتنينى اوى عاملة ايه . ايه دهدى بتقولى عايز ايه يا احمد هية بقت كده يعنى . طيب اسمعينى طيب دى كانت ظروف وعدت. ايه ده كمان دى بتقولى معلش بس كويس انها عدت . طيب براحتك انا بس ما كنتش عايزكتزعلى مع السلامة . ا
ايه اللى انا عملته ده انا كده فعلابوظت الدنيا بس عادى فكك ما تزعلش نفسك يا ابو حميد انت اللى سبتها اصلا . ايوة بسانا دلوقتى رجعت وهية اللى ما رضتش مش عارف ايه اللى انا نيلته ده بس كان لازميعنى تتنيل تتكلم ما كان خلاص خلصنا ولا هوا وجع دماغ وخلاص اتفوووو عليك بجد هوامفيش دم خالص كده . ايه ده انا كده فعلا قدامها شكلى ما عنديش دم ودلوقتى تفكر انانا اللى عايزها وهية لا .
ايه ده هية النهاردة مش جاية ولا ايهده . المفروض ان ده ميعادها يارب تيجى يارب
جات جات الحمد لله احمدك يارب جاءتصاحبة الوجه الملائكى ذات العيون السوداء . هية دى اللى بجد حاسس انى بحبها وحاسسانى ححافظ عليها بس اكلمها بس انا مش عارف حتى اقف لما اشوفها جسمى بيتلبش بسمتهيألى النهاردة هعرف ان شاء الله . بس دى اللى بجد مش عارف انا عايز اكلمها ليه يمكنعشان اضايق بيها ياسمين يمكن انا كده ابقى وحش اوى اوى بس جايز مش اكيد يعنى ممكناكون بحبها . اهى دى لو كلمتها وياسمين شافتنى معاها هتتجنن مش عارف هية احلى ولاياسمين المهم انها هية المتاحة حاليا السنة قربت تخلص ومش هلاقى غيرها دلوقتى علىالاقل ارجع منظرى اللى بقى زبالة قدام ياسمين ...
بس هية مش عارف ليه عاملة فيهامحترمة كده المهم اروح اكلمها واشوف اذا كانت محترمة ولا ايه النظام ... يلا توكلتعلى الله

وتخيلو كم من فريسة ستقع بعد ذاتالعيون السوداء .....
Admin
Admin
Admin

https://damanhoura7la.yoo7.com

الفريسة ... Empty رد: الفريسة ...

مُساهمة من طرف ahmed ali الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 5:20 pm

wallahy 3nkk 7ak
ahmed ali
ahmed ali

مُساهمة من طرف eng;mostafa الإثنين أكتوبر 11, 2010 7:15 pm

eh el 7alawa de mohaaaaab I love you I love you I love you
eng;mostafa
eng;mostafa

https://www.facebook.com/profile.php?id=1543239942#!/profile.php?

مُساهمة من طرف mohanad الأربعاء أكتوبر 13, 2010 11:19 am

nice topic
mohanad
mohanad

مُساهمة من طرف شريهان سرور الأربعاء أكتوبر 13, 2010 4:26 pm

جميل جدا بصراحة رائــــــــــــع

الفريسة ... 2006-10-19-05_36_553

شريهان سرور

http://[url=http://www.0zz0.com][img]http://www7.0zz0.com/2010/1